zaterdag 1 juli 2017

Nieuwe challenge bij My Bestie International

Goedemorgen lieve bloggers,
Allereerst mijn excuses dat ik jullie zo verwaarloosd heb. Ik heb niet veel op mijn blog geplaatst en ben niet veel in blogland geweest. Maar vanaf vandaag gaat daar weer verandering in komen. Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij My Bestie International. Dit keer is het thema alles mag met de optie glitter en glamour. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:


Ik heb voor de basis van deze kaart een mal gebruik van Creative Expressions die ik heb gestanst uit zwarte kraft en heb bewerkt met gildingwax. De digi is uit de Fashionistaserie en kunnen jullie <<HIER>> vinden. Dit schatje is ingekleurd met copics. De bloemen zijn gestanst uit roze glitterpapier. 

Neem ook eens een kijkje op het blog van My Bestie International  voor de leuke creaties van mijn DT-collega's. Doen jullie gezellig me> Er zijn weer leuke prijzen te winnen.

Groetjes, Cindy

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, mooie kleuren, zo mooi ingekleurd, de bloemen spatten van het scherm, het is weer een toppertje hoor Cindy.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sprankelende kaart in een mooie kleurencombinatie. Prachtige rand het lijkt wel metallic.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy